tweede keer engeland

6 juni 2013 - York, Verenigd Koninkrijk

Vanaf Rotterdam vertrokken we met weetikhethoeveel tweede klassers naar York. 's Nachts sliepen we op de boot. Ik sliep op de kamer met Jacolien, Corianne en Joelle. Het was echt heel leuk. Officieel mocht je maar met zijn vieren op de kamer maar we zaten er met de hele klas en nog meer.... Toen mevrouw van Dam binnenkwam doken we allemaal in het toilet.. wat dus totaal niet paste en ze ook echt wel doorhad.. uiteindelijk hebben we onze avond gespendeerd in de kinderbioscoop. Het was echt een grote boot  en vlakbij waar wij sliepen was een soort optreed ding. Daar hebben we limbogedanst onder de engelse vlag door. De dag daarna waren we aangekomen. We moesten nog met de bus naar York. WE hebben er geshopt, een museum bekeken en nog meer. Het was echt geweldig want bijna de hele klas was mee.De nacht erna voeren we weer terug en toen we arriveerden gingen we gelijk door naar de eojd!!! partyanimals

Nog geen london dus dat wordt nog een keer:)

datum is niet precies bekend